El BNG de Lalín tilda la gestión del PP de «proxecto esgotado»

Rocío Perez Ramos
Rocío Ramos LALÍN / LA VOZ

DEZA

Cedida

Los nacionalistas dicen que están en disposición de liderar un cambio real

28 dic 2022 . Actualizado a las 05:00 h.

El BNG de Lalín hizo balance de los tres años y medio de gobierno del PP. Francisco Vilariño, acompañado por Manuel Carbón, Antía Pavón y Ariadna Fernández, acusó al grupo de gobierno de «ignorar a maioría social», criticando duramente «a primacía de inversións que buscan o fausto político e deixan a un lado as verdadeiras necesidades dos veciños de Lalín». Tildan la gestión del PP de «proxecto esgotado» y de «goberno para minorías».

Consideran que en este mandato los miembros del gobierno «están máis preocupados nas súas liortas internas que en xestionar os recursos» y que su único nexo de unión son «os salarios millonarios que perciben».

Acusan a los populares de «aplicar a maioría absoluta como un auténtico rodillo antidemocrático» y de poner en los plenos «por riba os intereses de partido aos da veciñanza». Dicen haber visto solo «o traballo que deixou feito o anterior goberno como as reformas e melloras de rúas no casco urbano, ou as distintas actuacións do Edusi», acusando a los populares de abandonar el rural. Para Vilariño, «foron anos perdidos xa que as necesidades realmente prioritarias non foron atendidas». Se quejan de que aún no se consiguió suelo industrial y acusan al gobierno del PP de «defender un modelo urbano arcaico», así como de «derroche de cartos públicos, cun escandaloso abuso de contratos menores que foron reparados en múltiples ocasións pola interventora municipal».

Critican la situación de la sanidad publica, la falta de una ambulancia medicalizada, con un «centro de saúde apuntalado e un CIS que arrastra un retraso constante». Añaden «unha involución en materia de Servizos Sociais con continuos conflitos polo SAF e encarecendo o custe para as arcas municipais sen que reflicta en melloras para as traballadoras». Denuncia «a supresión da elección por parte dos veciños dos alcaldes de barrio» en las parroquias del rural. Los nacionalistas creen que el PP con sus actuaciones «só busca perpetuarse no poder». Para el BNG, «chegou a hora dun cambio de goberno que non pense no seu beneficio e si no da cidadanía», apuntando que están en condiciones de liderar ese cambio.