El IGVS estudia hacer una parte del plan de sectorización del polígono Lalín 2000

Rocío Perez Ramos
Rocío Ramos LALÍN / LA VOZ

DEZA

miguel souto

El alcalde mantuvo una reunión de trabajo y se analizará qué parte del proyecto se puede acometer y con qué fórmula

20 jul 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

El alcalde de Lalín, José Crespo, se reunió con el director del Instituto Galego de Vivenda e Solo (IGVS), Heriberto García Porto, para abordar varias cuestiones pendientes entre las que se encuentra la ampliación del parque empresarial Lalín 2000.

El encuentro constituye un segundo paso tras el mantenido con anterioridad con la conselleira de Medio Ambiente, Territorio e Vivenda, Ángeles Vázquez, el pasado 27 de junio.

En esa reunión también había estado el director del IGVS y la teniente alcalde y concejala de Urbanismo e Vivenda, Paz Pérez, y en la consellería prometía al regidor a constituir una comisión entre Concello y técnicos del IGVS para trabajar en este asunto y que se cumplía con la celebración de esa última reunión de trabajo.

Crespo explicó que «foi unha reunión co director do IGVS, Heriberto García Porto, e con cinco técnicos do Instituto, e máis o asesor urbanístico do Concello, Javier Bugallo, para desbloquear o proxecto de sectorización do polígono Lalín 2000». El regidor apuntó que «o IGVS comprometeuse a estudar a viabilidade de facer unha parte deste proxecto de sectorización que no seu día foi aprobado, de tal maneira que Lalín poida contar con solo industrial o antes posible». Un aspecto, que considera fundamental para a creación de empleo, recordando que ese «é o eixo no que converxen todas as nosas políticas municipais».

Ese proyecto de sectorización había sido aprobado en 2010, de ahí, que indica Crespo, «loxicamente parte dos datos que recolle o proxecto hai que actualizalos» y habrá que ver, añadió, «que parte do proxecto se pode acometer e con que fórmula urbanística».

Desde el IGVS, explicó el alcalde lalinense, «adiantaronnos que van a estudar dúas posibilidades, ou ven acometer un proxecto de sectorización para levar adiante unha primeira fase do mesmo ou executar un proxecto adaptado á parte que se vai facer exclusivamente». Tras este último encuentro el alcalde expresó su agradecimiento «pola boa acollida e pola boa predisposición que mostran».