La regidora dice que no hará públicos los contactos hasta que pueda anunciar resultados

La Voz

DEZA

La regidora silledense no quiso profundizar ayer en la situación en la que se encuentra el gobierno local agravada aún más por el distanciamiento total entre ella y el edil de Medio Ambiente Gerardo Lázara en las últimas fechas. «Continuamos coa liña de traballo que anuncie hai unhas semanas, mantendo reunións e contactos tanto co BNG coma cos ediles non adscritos co obxectivo de achegar posturas, aínda que non se fará público ningún dos contactos mantidos ata que se poidan anunciar resultados», aseguró en un comunicado la mandataria Paula Fernández. Añadió que considera que es más «coherente» continuar trabajando como hicieron hasta el momento «e non seguir debatendo o futuro deste executivo nos foros públicos, debate que non trae senón confusión e deixa relegada a xestión que estamos a facer e que realmente é o traballo para o que os cidadáns nos elexiron». La regidora no quiso entrar en las diferencias que la han alejado de su hombre fuerte al inicio del mandato.