El Coruxo se aprieta el cinturón

Lorena García Calvo
lorena garcía calvo VIGO / LA VOZ

DEPORTES

Falqué celebra la permanencia pero anuncia un futuro más austero

06 may 2014 . Actualizado a las 12:00 h.

Dos goles de Rafa Mella ante la Cultural Leonesa dieron el domingo al Coruxo la ansiada salvación. Tras una temporada difícil, con un cambio de entrenador incluido, los de O Vao sonríen al fin tranquilos. «Despois dun comezo de Liga moi malo fomos quen de arranxalo cunha gran segunda volta -salvo o mes de febreiro e os inicios de marzo-. A valoración é positiva. Pensabamos que a plantilla era boa, pero tivemos moitos inconvintes», repasaba ayer Gustavo Falque, presidente del club.

El mandatario tiene muy claro que por plantilla, el Coruxo tenía que salvarse, pero baches en forma de lesiones, partidos aplazados y circunstancias varias se encargaron de complicar la Liga a un equipo que acabará el curso en su mejor momento. «Agora danos un pouco de pena que remate, porque o equipo está moi ben», apunta el mandatario, que en las próximas semanas se pondrá manos a la obra con el proyecto de la temporada que viene.

Recorte presupuestario

El Coruxo se encuentra inmerso en cerrar la temporada actual, pero sin perder de vista la próxima, de ahí que ya haya comenzado a echar unas cuentas que hablan de recortes. «Temos que ir confeccionado o próximo orzamento, que vai ser difícil e complicado, tal e como está a situación. Imos baixar o orzamento. Procuraremos que afecte o menos posible á plantilla, pero a realidade é que temos que baixalo», advierte Falque. De entrada, esa rebaja apunta a un 15 % del presupuesto actual, lo que traducido a euros sería «entre 40.000 e 50.000 euros».

Las cuentas menguantes del próximo curso privarán al Coruxo de confeccionar un grupo más ambicioso. «A idea era incluso potenciar a plantilla, pero ao ter que baixar o orzamento, vai ser difícil. Vai ser importante que os futbolistas queiran entender o que nós queremos facer. Coa súa participación tentaremos facer un equipo o máis equilibrado posible, pero sempre baseándonos en que o importante é chegar ao final e cumplir o orzamento», avisa Falque, quién confía en que el próximo sábado (19.30h) el Coruxo ponga la guinda a la temporada con un triunfo ante el Racing de Santander.