«Podemos compoñer un tema un sábado e colgalo na Rede o luns»

La Voz

CULTURA

06 dic 2007 . Actualizado a las 02:00 h.

Postpunkdeirada. Esta canción de los santiagueses Fanny y Alexander describe lo que hacen. Escrito asombra menos que escuchado. Bases electrónicas, instrumentos tradicionales y letras de poetas gallegos contemporáneos como María do Cebreiro, Elvira Riveiro o Pilar Pallarés. Lo bueno es que el dúo formado por Noel Feáns y Efi Arias lo integra todo de tal manera que se han convertido en una de las sensaciones a nivel de la música independiente en España.

El título del disco, Finais dos 70s, comezos dos 80s es un guiño a la generación que nació en esos años y de la que ellos forman parte. «Recuperamos a tradición dos grupos galegos de finais dos setenta que musicaban letras de poetas contemporáneos e tamén traballamos na idea de reinventar cousas procedentes da música tradicional» explica Noel. Con Os Resentidos como referente histórico, los dos santiagueses abordaron las dificultades de poner música a poesías actuales que «son complicadas de adaptar porque non teñen rimas, pero buscabamos letras que fosen urbanas e coloquiais».

Fanny y Alexander califican la etapa actual del pop gallego como «unha época dourada que comezou hai un par de anos», y reinvidican Internet como una manera de trabajar. «Podemos compoñer un tema un sábado pola mañá, gravalo na casa pola tarde e colgalo na Rede o luns», dicen. «Hecho, es simple», como decían en una rima 7 Notas, 7 Colores.