El apoyo económico de la Xunta depende de la decisión del ministerio
07 nov 2013 . Actualizado a las 23:04 h.El futuro de Santa Bárbara pasa por el Ministerio de Defensa. El conselleiro de Industria, Francisco Conde, detalló ayer, durante una visita al polígono de la Grela, la situación del proceso y el papel de cada uno de los implicados: «Hai unha vía que é o consenso entre todas as partes: Xunta, Defensa, General Dynamics e os traballadores». La continuidad de la fábrica de armas es el objetivo común. Conde apuntó que los trabajadores «están tendo unha actitude moi positiva». El conselleiro recibirá esta tarde al comité de empresa para explicarle la situación.
Francisco Conde fue tajante: «A fábrica de armas terá futuro si hai un proxecto industrial e, por tanto, si hai un socio industrial que sexa capaz de darlle continuidade a Santa Bárbara».
En un clima de «continua colaboración», Conde destacó que la empresa General Dynamics está mostrando «a súa total disposición para colaborar na continuidade da empresa e o Ministerio de Defensa está identificando os dous proxectos que se presentaron e que ten que avaliar no sentido de ver si hai un proxecto industrial que teña viabilidade».
Sobre proceso de retrocesión de las instalaciones, explicó que es una tarea que General Dynamics «debería finalizar neste ano 2013» y por ello la valoración de los proyectos por parte de Defensa va en paralelo a dicho proceso. «Nós escoitamos os dous proxectos e trasladamos o seu contido ao Ministerio de Defensa que é quen ten que avaliar o plan de negocio nun sector tan complicado e tan competitivo como é o armamentístico», señaló Conde.
El titular de Industria insistió varias veces en la necesidad de «un proxecto que conte con un plan de negocio, un plan de financiamento e un socio industrial», plan que deberá se aprobado por Defensa. «Outra cousa distinta é a posibilidade de apoiar algún dos proxectos que se nos presentaron. Ese apoio dependerá do propio contido do plan de negocio», concluyó Francisco Conde.
Convocatoria para el domingo
Los trabajadores encerrados en la fábrica de armas ha programado para el próximo domingo, a las 12, una nueva movilización dentro de las instalaciones. De todos modos, se harán visibles con un mural que colocarán en la zona de la piscina de la fábrica.