Cultura sigue sin contestar a la Valedora sobre el Castelo do Principe de Cee

La Voz CEE / LA VOZ

CEE

Pleno de Cee del pasado mes de mayo de 2017
Pleno de Cee del pasado mes de mayo de 2017 ALVELA

Paralelamente, a nivel parlamentario el BNG tiene presentada una iniciativa, pendiente de su debate en comisión

24 feb 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

La Valedora do Pobo le ha comunicado a la Plataforma en Defensa do Castelo do Príncipe y al BNG de Cee que la «Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria persiste na súa actitude de non enviar a información requirida en relación coa súa queixa, a pesar de que a demandamos en dúas ocasións.

Ante iso, pola nosa banda vímonos obrigados a recordar de novo á citada consellería o seu deber de colaborar ao rápido esclarecemento da situación que nos expón na queixa. No caso de persistir esta actitude procederemos a realizar unha advertencia sobre as súas consecuencias legais». Además, le dice a los reclamantes que se volverá a poner en contacto con ellos, para darles cuenta de los trámites realizados y «se é posible, da solución do problema».

Para los representantes de la plataforma, que encabeza Pablo Álvarez Caamaño, y del BNG, con Serxio Domínguez al frente, «a consellería está a incumprir a súa obriga porque sabe que temos razón nas nosas reivindicacións e non lles interesa nin o mais mínimo a apertura da fortaleza, algo que de producirse; ademais de obedecer a lei, sería un importante estímulo para o turismo na bisbarra». Por tanto, ahora van a esperar un tiempo prudencial antes de proceder a nuevas iniciativas «esta vez directamente ante a consellería».

En el Parlamento

Paralelamente, a nivel parlamentario el BNG tiene presentada una iniciativa, pendiente de su debate en comisión. En ella se exhorta directamente a la Xunta para que se pronuncie sobre que tiene pensado hacer para que el castillo sea abierto a las visitas un mínimo de cuatro días al mes, como marca la legislación que afecta a los Bens de Interese Cultural (BIC), como es el caso de esta fortaleza ubicada en la parroquia de A Ameixenda y que formaba parte de una misma estructura defensiva junto al Castelo do Cardenal de Corcubión.

«Queremos saber tamén se ten pensado establecer unha liña de asesoramento co Concello para que se poña en valor o citado inmoble e a historia que o circunda, para goce e beneficio da veciñanza e dos turistas», concluyen los nacionalistas.