La alcaldesa de Camariñas dice que el pueblo está «conforme» con que el club baje de categoría

Considera que es importante mantener la calidad de los últimos años en la base y el equipo femenino


Carballo / La Voz

La comarca solo tendrá un representante en Primera Nacional de balonmano tras el Camariñas renunciar a su plaza y pasar a competir en Segunda Autonómica. La alcaldesa del municipio camariñán, Sandra Insua, se mostró ayer a gusto con la decisión del club: «Estou de acordo con que se baixe. O pobo está tranquilo e conforme. Entende que primeiro é manter a calidade destes anos con monitores e autobuses nas categorías da base e no equipo feminino e, despois, ter o conxunto masculino en Primeira Nacional», a lo que añadió: «Dentro de tres anos xa volveremos». Recalcó el hecho de que ayudarán en todo lo posible a la entidad, que pasa por una situación difícil: «Imos intentar que salden a débeda económica que teñen coa Federación Española. Nunha semana ou así, teremos unha reunión co club».

El míster del Calvo Xiria, Adrián Dubra, también hizo referencia a este tema ayer: «É unha pena. Os derbis sempre son bonitos para a afección, co pabillón cheo e un ambiente espectacular. E tamén para nós, que tiñamos un viaxe corto ata alá», a lo que añadió: «Esperemos que pouco a pouco se volvan a reconstruir. Sei que están traballando ben, con moita ilusión dende a base».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

La alcaldesa de Camariñas dice que el pueblo está «conforme» con que el club baje de categoría