Cotobade pide la devolución de la Casa do Emigrante al descartar Benestar el centro de día

La Voz COTOBADE/LA VOZ.

AROUSA

23 oct 2010 . Actualizado a las 02:00 h.

La concejala de Cultura de Cotobade, la nacionalista Lina Garrido, afirmó ayer que el Concello enviará una carta a la Consellería de Traballo e Benestar para que la Casa do Emigrante sea devuelta a la parroquia de Carballedo «coa máxima celeridade posible». Este inmueble fue cedido al Ayuntamiento por la Comunidade de Montes de Carballedo para la construcción de un centro de día para mayores.

«Co cambio de goberno na Xunta dito proxecto quedou descartado cando xa se fixeran diferentes trámites polo Goberno bipartito, como por exemplo, a elaboración do proxecto cun custo elevado e actuacións topográficas nos terreos», señaló la edila.

El gobierno local expresó su malestar con la política de la actual Xunta, «xa que consideramos que os concellos como Cotobade, cun alto porcentaxe de persoas maiores, deberían estar dotados de servizos para poder ofrecerlles unha maior calidade de vida e facilitar a conciliación laboral e familiar dos veciños». Lina Garrido subrayó que la Casa do Emigrantes era el lugar «idóneo» para este proyecto por su situación geográfica y la estructura del inmueble, que cuenta con dos plantas.