El PSOE insta a la Xunta a asumir la desinfección de los centros educativos que pagan los Concellos

La Voz VIVEIRO/LA VOZ

VIVEIRO

XAIME RAMALLAL

El grupo defenderá una moción en el pleno del próximo martes

27 sep 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

El grupo del PSOE en la Diputación defenderá en el pleno del martes una moción para instar a la Xunta a que asuma el coste de las labores de desinfección derivadas de la pandemia del covid-19 en los centros educativos de la provincia, gastos que asumen los Concellos, «cando as competencias son da Comunidade Autónoma». Los socialistas denuncian la improvisación del Gobierno gallego en el inicio del curso escolar y piden «un plan estratéxico para coñecer como vai empregar a Xunta os preto de 93 millóns de euros do Fondo Covid-19 que lle achega o Estado».

Además, emplazan al Gobierno gallego a «abrir un proceso de diálogo urxente coa comunidade educativa e a Fegamp co obxectivo de resolver os problemas derivados do protocolo, elaborado de forma unilateral pola Xunta para garantir o correcto funcionamento do curso escolar».

Protocolo

Además, insisten en que «o protocolo de adaptación ao contexto da covid-19 nos centros de ensino para o curso escolar 2020-2021 foi elaborado e aprobado o pasado 22 de xullo unilateralmente pola Consellería de Educación, a cal se negou a negociar as medidas previstas, así como a proporcionar os recursos necesarios para a súa implantación».