«Sen presa, desfrutar da comida e da sobremesa»

La Voz RIBADEO / LA VOZ

RIBADEO

Porto de Rinlo gana espacio para servir hasta 210 comensales

15 jul 2018 . Actualizado a las 21:52 h.

El hotel y restaurante Porto de Rinlo ha ampliado sus instalaciones. A la oferta ya conocida acaba de sumar un amplio espacio en la zona del comedor con capacidad para entre 90 y 100 comensales más, ganando así en confort. Ahora el establecimiento dispone de tres zonas para un máximo de 210 personas, óptimo para seguir organizando jornadas gastronómicas, eventos privados, reuniones de grupos...

«Chegar, sen presa. Disfrutar dun viño, por suposto dunha boa comida, e despois da sobremesa». Son tres premisas que rigen el restaurante Porto de Rinlo. Lo explica su propietario y gerente, Iván Lombardía. La comida como un auténtico placer: «Nós non traballamos por turnos. Creemos que a calidade da cociña está tamén en gozar co que comes, recuperando a sobremesa, disfrutando dun café, dun chupito, con música ambiental. Iso ás veces na hostalería estase perdendo, todo son presas, incluso en restaurantes moi contrastados, de calidade».

De ahí la importancia de la ampliación del comedor en un establecimiento que surgió de un antiguo taller de confección en Rinlo. Empezó su actividad como alojamiento turístico, pero el restaurante fue ganando peso y experimentando sucesivas ampliaciones para dar respuesta a la creciente clientela. Ahora compatibilizan ambas actividades, hotel y restaurante, en un servicio integral que no deja de evolucionar: «Por sorte, todo nos foi funcionando moi ben», explica Lombardía.

Y en ello sigue Porto de Rinlo, creciendo: «Agora fixemos un show cooking cociñando á prancha e imos instalar xa dous novos viveiros de marisco, para que o cliente poda escoller o que queira, cociñarllo e consumilo xa».

«O arroz é o prato estrela, pero tamén as mariscadas. Cada vez máis. Temos unha carta na que apostamos moi forte polos peixes frescos. Aproveitamos que traballa con nós xente que se criou e sabe moito de mar, e cociñamos todo tipo de peixes de roca, lenguado, salmonete, virrey, san martín... innovamos con pratos novos, e reivindicamos os produtos da ría, como ameixa, pota, calamar, chipirón, e o peixe de aquí. O percebe de Rinlo xa ten unha ampla fama, e moi recoñecido e valorado, e traballámolo todo o que podemos», explica Iván Lombardía.

Porque decir Rinlo es decir percebe, marisco, pescado, y sobre todo arroz. Y en ello, el referente, también en Porto de Rinlo, es el arroz caldoso con bogavante o langosta, pero innovando con sugerentes platos. Un ejemplo, el arroz caldoso con pulpo, gambas y nécora.

Y ahora, con más espacio y confort en los amplios comedores para disfrutar de la cocina de Porto de Rinlo. O de sus instalaciones hoteleras, con habitaciones tranquilas y acogedoras.