Unas cien familias de Lourenzá sin cobrar desde hace 4 meses

s. c. / d. g. LOURENZÁ / LA VOZ

LOURENZÁ

PEPA LOSADA

«Son uns momentos duros, a situación é de pre-emerxencia social e non podemos mirar para outro lado»

06 dic 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

«Lourenzá está a pasar por uns momentos duros ao ter case un

cento de familias sen cobrar os seus salarios desde hai xa 4 meses. A situación é de pre emerxencia social e non podemos pasar e mirar para outro lado».

Es una de las conclusiones de los portavoces políticos de Lourenzá. Piden, como saben, la mediación rápida de la Diputación Provincial y de la Xunta para salvar a la empresa, Muebles Hermida, y con prioridad a los trabajadores y a sus familias que llevan cuatro meses sin cobrar. Lo subrayaban ayer desde el Concello de Lourenzá.

Lo primero, los salarios

«Os voceiros dos tres grupos da corporación municipal de Lourenzá, Manuel Arango (PSOE), Francisco Javier Rodríguez (PP) e Enrique Rocha (BNG) asinamos un acordo no que solicitamos que a Deputación Provincial de Lugo, a Xunta de Galicia e os grupos parlamentares de PSOE, PP e BNG medien na procura dun plan de viabilidade para a empresa Muebles Hermida, poñendo por diante a condición irrenunciable do pago dos salarios atrasados», recordaban ayer desde el concello laurentino.

La situación en Muebles Hermida es difícil, delicada. Por eso ayer recordaban de nuevo que desde el concello están «ó servizo de todas e todos os implicados na crise de Muebles Hermida coa mellor das predisposicións para entre todos acadar a mellor das solucións posibles».

Una reunión entre las partes

Desde el concello, haciéndose eco de lo acordado en la junta de portavoces, insisten en la idoneidad de mantener una reunión con todas las partes implicadas en esta crisis.

«Solicitamos unha reunión entre a dirección da empresa, os delegados dos traballadores e os grupos políticos para abordar esta grave crise», manifiestan.

El tiempo dirá cómo se encamina o concluye esta situación. Al parecer, puede haber un comprador interesado. Xunta y Diputación deben interesarse.