Fernando Suárez se libra de la multa por la valla de las pipas criticando la ayuda de la Xunta

Y la Junta Electoral también desestimó la denuncia contra José Tomé y Ana Ermida


ribadeo / la voz

El alcalde de Ribadeo, Fernando Suárez, se ha librado de las tres multas que el PP pidió a la Junta Electoral que le fuesen impuestas durante la pasada campaña. Una de ellas fue por la colocación de una valla en el estadio municipal Pepe Barrera, ironizando sobre la aportación de la Xunta para rehabilitar el campo, ilustrada con una bolsa de pipas.

«Amosar a miña satisfacción polo arquivo das tres denuncias. Parece que o PP estaba doído porque se puxera unha valla na que obxectivamente se explicaba a aportación de cada administración, unha con máis diñeiro e outra de forma ínfima. O que pretendía o PP era unha labor inquisitorial, aplicarnos unha mordaza, tapar as miserias de que algunhas administracións castigan a Ribadeo e pretendían que durante a campaña elimináramos todo tipo de información. Estamos no século XXI e a liberdade de expresión ten que prevalecer, sobre todo cando non te metes con ninguén. O que ten que facer a administración que dá pouco é dar máis», señaló Suárez.

Y la Junta Electoral también desestimó la denuncia contra José Tomé y Ana Ermida

La Xunta Electoral de Zona de Mondoñedo también ha desestimado la denuncia presentada por el PP contra el presidente de la Diputación, José Tome; el alcalde de Ribadeo, Fernando Suárez, y la alcaldesa de Barreiros, Ana Ermida, por una visita a obras ejecutadas por el ente provincial en la comarca, que fueron divulgadas por la Diputación.

«Deste xeito tumba as mentiras do PP contra o presidente da Deputación e bota por terra tamén o intento á desesperada dos populares de tapar con denuncias xudiciais os seus malos resultados electorais e a súa falta de proxecto para a comarca da Mariña e para o conxunto da provincia de Lugo», manifestó José Tomé.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
3 votos
Comentarios

Fernando Suárez se libra de la multa por la valla de las pipas criticando la ayuda de la Xunta