La junta de personal del área norte denunció ayer «prácticas irregulares» de la dirección de enfermería del Hospital da Costa para cubrir vacaciones y ausencias del cuadro de personal «con parte do persoal fixo, a pesar de existir profesionais titulados dispoñibles nas listaxes de contratación»: «Como Xunta de personal defendemos o reparto do traballo e da riqueza e temos claro que non debemos traballar por riba da nosa xornada para incrementar os nosos salarios, nin das nosas probabilidades poñendo en risco a calidade da asistencia sanitaria», explican.
La junta recuerda que si en el año 2009 la anterior gerencia contrató a 35 enfermeros y enfermeras para cubrir las ausencias y vacaciones, desde la llegada de la actual gerencia en el 2010, «a contratación de persoal foi diminuíndo ata chegar a cifras alarmantes (..) tan só 13 enfermeiras para cubrir as mesmas necesidades». La contratación de técnicos auxiliares de enfermería pasó de 35 a 13 en el mismo plazo.
Además de denunciar la disminución de la calidad asistencial, la junta critica «o desmantelamento progresivo do Hospital da Costa en prol da sanidade privada.