El Pazo da Cultura acoge mañana la representación de la ópera «Otello»

LA VOZ FERROL

FERROL

Se subirá a escena la compañía Almamahler Productions

16 feb 2024 . Actualizado a las 05:00 h.

La compañía Almamahler Productions traerá a Narón mañana la ópera Otello. El Pazo da Cultura acogerá el concierto con música de Giuseppe Verdi y libreto en italiano de Arrigo Boito. La ópera se basa en la tragedia homónima de William Shakespeare, estrenada o 5 de febrero de 1887 en Milán.

«É. unha historia de amor e odio, de ambición desmedida e, sobre todo, dos ciumes e as mentiras que traen consigo. A peza conta a historia de Otello, que tras derrotar aos turcos foi nomeado gobernador da illa de Chipre, na que residiu coa súa muller. Yago, un dos seus alféreces que odiaba a Otello por nomear capitán a Casio, fai que se sembre no corazón de Otello a dúbida de se a súa muller lle é infiel con este último», explican desde el área de Cultura de Narón.

El concierto dará comienzo a las 20.00 horas, con una duración de unas dos horas.

Entradas, 35 y 24,50 euros

Las entradas pueden adquirirse en la taquilla del Pazo o a través de la web do Padroado da Cultura: www.padroadodecultura.es, a un precio de 35 euros para el público general y de 24,50 para desempleados, abonados e personas con carné xove o de estudiante.