Los populares carballeses acusan al alcalde de mentir con respecto a la tasa de la basura

carballo / la voz

CARBALLO

23 oct 2014 . Actualizado a las 05:00 h.

El portavoz del PP de Carballo, Miguel Ferreiro, ha respondido a las declaraciones que el alcalde Evencio Ferrero realizó en el programa Cita co Concello, de Radio Voz Bergantiños con respecto a la tasa de la basura.

Los populares señalan que el regidor «agora sae nos medios dicindo que non se chegou a acordo porque o PP pretendía que o déficit de 396.000 euros se repercutirá sobre os que xa estaban pagando, en concreto 28 euros máis cada un. Esta afirmación que fai ou é verdade ou e mentira, non caben matices. Pois ben, rotundamente digo que o alcalde minte».

El PP se muestra muy crítico con el alcalde y señala que «xa comeza a ser esperpéntico. Primeiro, intenta botarlle a culpa a oposición da modificación da ordenanza, dicindo que a culpa é da oposición porque non recorreu o cambio da ordenanza, o cal é absurdo, e agora inventándose que non se chegou a acordo porque o PP pretende cobrarlle 28 euros máis ós que pagan a taxa».

Explica el PP que en el último pleno celebrado, el alcalde «dixo que non votaba a favor da moción do Partido Popular porque tiña advertencia de ilegalidade do técnico municipal. Tamén dixo que cría que esta Ordenanza era susceptible de mellora e que estaría de acordo en levar a próximo pleno unha modificación» y que convocó la junta de portavoces sin hacer propuesta de modificación alguna.

Alumbrado

El portavoz del PP carballés tampoco está de acuerdo con las declaraciones sobre el alumbrado. Considera que el gobierno local fomenta el «clientelismo» cuando señala que estudiarán si hay que poner volver a poner los focos que se habían retirado previamente.