El personal del 112 amenaza con una huelga por temor al nuevo concurso del servicio en mayo

La Voz

SANTIAGO

24 feb 2009 . Actualizado a las 02:00 h.

El personal de la central autonómica de emergencia 112 amenaza con una huelga si la Consellería de Presidencia no ofrece una solución satisfactoria a su situación laboral. Su principal preocupación es que la plantilla se rige por el convenio de telemárketing, que recoge una subrogación del 90% del personal. «O que nos preocupa é que pasará con ese 10% restante cando no vindeiro maio se saque de novo a concurso o servizo», indica Óscar Valladares, secretario del comité de empresa, quien ayer se manifestó sobre este asunto en un acto organizado por la CIG.

El personal demanda que la subrogación no discrimine a ningún empleo. Pero la Consellería de Presidencia no lo acepta «alegando que se trata dunha tentativa de entrar na Administración pola porta de atrás», indican.

Los representantes laborales sostienen que «a subrogación non dotaría de novos dereitos aos traballadores e mesmo a empresa concesionaria ten emitido un informe favorábel neste punto. Concedernos a subrogación significaría que o persoal do 112 estaría adscrito ao servizo público directamente e non suxeito a unha contrata, daríanos máis estabilidade pero non dereitos relacionados co funcionariado», según Valladares.

El personal acude a actos de la campaña electoral, y planteará la situación a los tres grupos políticos con representación para conocer sus perspectivas al respecto.