El BNG de Ordes acusa al alcalde y al PSOE de mentir sobre el cuartel de la Guardia Civil

La Voz

SANTIAGO

12 sep 2008 . Actualizado a las 02:00 h.

Los nacionalistas ordenses denuncian que el alcalde Manuel Regos es incapaz de conseguir fondos del Gobierno central para el cuartel de la Benemérita y le acusan de mentir a los vecinos de Ordes sobre las gestiones sobre el cuartel del Guardia Civil.

La concejala del BNG María Xosé Raña manifestó que, con el anuncio del alcalde de que se va gastar una cantidad cercana al medio millón de euros para la adquisición de un local que empleará la Guardia Civil, «descúbrese a mentira e o engano ao que foron sometidos os veciños cando o alcalde e a ex voceira do PSOE, Esther Couto, anunciaron que o ministerio tiña unha partida destinada ao cuartel nos orzamentos do Estado de 2008».

Raña destacó que resulta «especialmente grave que o Concello de Ordes asuma o financiamento dunha infraestrutura do Ministerio do Interior», sobre todo en un momento en el que «a dotación de servizos no noso concello está nunha situación de precariedade». La edila nacionalista comparó esta situación con la que atraviesan concellos como «Vilagarcía, Xinzo ou A Fonsagrada, que disporán de cuarteis financiados polo ministerio».