El conselleiro de Medio Ambiente, el socialista Manuel Vázquez, reconoció ayer una visita al Concello de Ares, que aún no hay ningún acuerdo cerrado con Elnosa para trasladar la factoría de la ría de Pontevedra.
Vázquez afirmó que un desmantelamiento como ese «da moito traballo. Está claro que estamos traballando. ¿Quere dicir isto que está cerrado un acordo? Non. Pero xa chegamos a unha cousa moi importante: Antes da chegada do goberno do PSOE nin Ence ni Elnosa querían oír falar dirse da ría».
El titular del departamento de Medio Ambiente sostuvo que «dixen e manteño que despois dun número razonable de conversas coa dirección da empresa e co comité de empresa se empezan a dar as bases para redactar un documento marco que encadre as posibilidades de traslado de Elnosa fora da ría. Agora claro, iso non é un plis plas».
Manuel Vázquez aseguró el martes pasado que «a principios de setembro» se materializaría un principio de acuerdo con la electroquímica para abandonar Lourizán. El PP y el BNG de Pontevedra desconfiaron del «enésimo» anuncio del fin de Enosa.
El conselleiro socialista respondió a las críticas nacionalistas y populares. «Aos que critican e falan só lles digo unha cousa: A ver quen da máis. A ver si se sentou alguén, non sendo eu, coa dirección de Elnosa», dijo Manuel Vázquez.