Casal teme que el presupuesto se frene hasta después del 9-M y a Lores le da la risa

PONTEVEDRA

30 ene 2008 . Actualizado a las 02:00 h.

Ayer se vivió un nuevo rifirrafe entre los socios del gobierno de Pontevedra. Igual que sucedió en alguna otra ocasión en los apenas seis meses que van de mandato, el PSOE lanzó la puya y el BNG evitó entrar al trapo. Fue la portavoz del grupo municipal socialista y teniente de alcalde, Teresa Casal, la que comentó, a preguntas de los periodistas, sobre el retraso que acumula el presupuesto municipal. «Podo decir con toda seriedade que por parte do PSOE os deberes están feitos. Temos moi craras as nosas prioridades tanto para este orzamento como para o resto do mandato, e xa está falado e comunicado ao grupo do BNG. Pola nosa banda, a negociación dos orzamentos está pechada. Xa está todo listo».

Si es así, se le preguntó, ¿por qué no se han aprobado ya? La respuesta de Casal no ocultó una gran dosis de crítica hacia sus socios de gobierno: «Teño que amosar a miña sorpresa porque parece que últimamente non hai vontade por parte do BNG. Nós estamos a demostrar que queremos sacar adiante estes orzamentos, e non a vemos reflexada de igual modo no grupo do BNG». Y lanzó su órdago: «Non sei si terá que ver algo a vindeira cita electoral. Pero se os nosos socios de goberno teñen a vontade de non aprobar os orzamentos ata despois das eleccións, pois falámolo».

Lores, según el guión

Poco después, los periodistas trasladaron la postura de Teresa Casal al alcalde, Miguel Anxo Fernández Lores. Al regidor nacionalista le agradó conocer la postura del PSOE sobre la negociación: «Iso é o que estamos agardando, que esté pechado, porque si é así se aprobará próximamente». Y se ciñó al guión al recordar que ambos grupos llevan «un certo tempo estudando os orzamentos, queremos os mellores orzamentos posibles, e a información que teño é que está moi avanzado. Non sei se para pechar xa inmediatamente, pero supoño que nos próximos días daremos información a este respecto».

Entonces se le explicó que a Teresa Casal le preocupa que el BNG pueda frenar la aprobación del documento hasta después de las elecciones del 9 de marzo, y a Fernández Lores le dio literalmente la risa. «¿Qué queres que che diga? -contestó el alcalde- En fin, en todo caso ela é moi dona de opinar en ese sentido, pero non é así».

El regidor insistió en que Raimundo González Carballo (BNG) y Margarita Castejón (PSOE) llevan muchas reuniones desde el pasado octubre para cerrar los presupuestos municipales, y que el grupo nacionalista tiene «o máximo interese en que se aproben canto antes».

Fernández Lores se congratuló de que el PSOE anuncie que por su parte ya está cerrado el acuerdo. «Se é certo que o tema está tan avanzado, teremos de inmediato una reunión ao máis alto nivel para pechar inmediatamente o proxecto».