Critican la dedicación exclusiva del alcalde del Concello de A Merca por «desproporcionada»

La Voz OURENSE/LA VOZ.

OURENSE

30 dic 2010 . Actualizado a las 02:00 h.

El Concello A Merca celebró ayer un pleno ordinario en el que se aprobó el presupuesto para la localidad del 2011; además de la cesión de los terrenos a la Xunta para la construcción de una escuela infantil en el concello.

La aprobación de los presupuesto supuso uno de los puntos más debatidos por parte de los grupos.

Los socialistas de la localidad consideran que resulta inasumible para el concello «un salario de máis de 3.600 euros ao mes pola dedicación do seu alcalde, que pediu unha excedencia no seu traballo como empregado público, polo que cobrará 21.700 euros nos próximos seis meses», explica el portavoz del PSOE en la localidad, David Outomuro que señala: «casualmente estos seis meses coinciden coa campaña electoral das municipais».

La oposición considera que «a un orzamento dun millón de euros para 2011, só se dedican a inversións reais 61.000 euros, un 6% do total do orzamento, polo que o gasto no soldo do alcalde representa a terceira parte das inversións reais do concello, polo que é a todas luces desproporcionado». Por otra parte, David Outomuro subraya que el capítulo de los presupuestos destinado a las reparaciones « un 100%, que atribúe a que o 2011 é un ano electoral e se dedicarán a formigón e ao arranxo das vivendas que non se fixo durante a lexislatura». Y finaliza lamentando que «o PP non teña ningún tipo de reparo en pagar das arcas municipais o traballo do seu alcalde para facer campaña electoral, perpetuarse no poder e seguir malgastando o diñeiro público».

Protocolo

Otra de las criticas hace referencia a los gastos que se destinan al protocolo en el ayuntamiento «aumentan nun 200% e o destinado a publicidade e propaganda increméntase nun 28,5%». En su discurso, el portavoz de los socialista hace referencia a la subida que sufrirán los vecinos el próximo año en relación a los servicios básicos de luz y agua. «No apartado de ingresos increméntase a taxa de saneamento un 28% e a de subministro de auga en máis dun 18,5%».