Manuel Lourenzo gana el Blanco Amor con su novela «ATL»

maría conde PONTEVEDRA / LA VOZ

CULTURA

El jurado destaca «a coherencia do universo literario» del narrador

18 nov 2011 . Actualizado a las 06:00 h.

El autor pontevedrés Manuel Lourenzo González (Vilaboa, 1955) sumó ayer a su larga lista de premios literarios el Blanco Amor de novela, que este año ha organizado el Concello de Santiago y está dotado con 12.000 euros.

El jurado destacó «a coherencia do universo literario empregado» por el escritor en la novela ATL y subrayó también que «o mundo futuro no que se desenvolve resulta sólido e sen estridencias». «E, ao mesmo tempo ATL ocúpase dos problemas de identidade e o sentido da vida, que son manexados de maneira eficaz», añadió, tras destacar que otros valores apreciados para elegirla como novela ganadora fueron «o dinamismo da historia, a escrita entretida e áxil e a credibilidade do futuro no que nos sitúa». Lourenzo recibirá el galardón el próximo 2 de diciembre en un acto que se celebrará en el Auditorio de Galicia de Santiago.

El escritor, que este año había ganado también el premio de literatura juvenil Barco de Vapor, matizó ayer que ATL no es exactamente una novela situada en el futuro, «senón noutro tempo distinto ao noso, un tempo ficticio e noutro lugar ficticio». «É unha sociedade diferente, aínda que con moitas similitudes coa nosa». Este profesor de Lingua e Literatura Galega en el IES Torrente Ballester de Pontevedra calificó de «complexa» su novela, que considera «un intento de prever a deriva á que pode levarnos a sociedade» desde su punto de vista, «que é pesimista nese sentido, e ao mesmo tempo, con vontade de narrar unha historia». Destacó asimismo que el nuevo galardón «é un orgullo e anima a seguir nos camiños da literatura».