En Marea reivindica la figura de Maduro: «O camarada segue aí, volveremos gañar»

s. l. SANTIAGO / LA VOZ

ELECCIONES 2016

Salvador Sas | EFE

La coalición formada por Podemos, Esquerda Unida y Anova celebró un mitin en la localidad pontevedresa de Cangas

14 dic 2015 . Actualizado a las 10:45 h.

La coalición En Marea (Podemos, Esquerda Unida y Anova) invocó ayer la figura del presidente de Venezuela, Nicolás Maduro, en un mitin celebrado en Cangas. Lo hizo a través del candidato al Senado por Pontevedra y expresidente de la Real Academia Galega, Xosé Luis Méndez Ferrín. «O camarada Maduro segue aí, volveremos gañar», proclamó Ferrín durante una alocución en la que también se mostró irónico con los reproches del ámbito del BNG a Anova por coaligase con Podemos y frustrar la candidatura única del nacionalismo gallego. «Castelao era federalista. Hoxe loitaría pola independencia, penso eu», manifestó en defensa de la apuesta de Xosé Manuel Beiras por aliarse con los de Pablo Iglesias.

Ferrín refirió que «Cangas é o primeiro exemplo ao mundo da recuperación da fronte popular do 36, que fixo posible resistir á barbarie de Alemania. Ese espírito de fronte popular ten que ser recuperado cada vez que o pobo precise dar pasos adiante», invocó, según recoge Europa Press. Junto al candidato, el protagonismo del mitin recayó en Beiras. Este recreó su discurso del «franquismo sen Franco» para denostar la etapa del PP en el poder. «Coa gravidade de que son os mesmos métodos con diferentes morfoloxías», apostilló. Recriminó al Gobierno Rajoy que «coa maioría absoluta quere aplicar leis inxustas», para sostener a continuación que «por riba das leis está a xustiza».

Llamamiento a violar leyes

En este punto, el líder de Anova llamó a la desobediciencia. «Cando a lei é inxusta, o deber dos cidadáns é desobedecela, violala, incumprila». Resolvió que la coalición de Anova con Podemos y EU es deudora de las alianzas trenzadas en los comicios locales de mayo. «É a expresión do fenómeno que emerxeu durante as municipais, en virtude do que cidadáns de moi diversas índoles, insertados na sociedade en distintos segmentos» se unieron en un mismo proyecto, arguyó.