Infraestruturas insta a Autoestradas a analizar el estado de la AG-55

Santiago Garrido Rial
s. g. rial CARBALLO / LA VOZ

CARBALLO

Reclama que sea «á maior brevidade posible» para tomar medidas cuanto antes si hay que hacer mejoras

28 abr 2016 . Actualizado a las 05:00 h.

La Axencia Galega de Infraestruturas, dependiente de la Consellería de Infraestruturas e Vivenda, ha enviado una carta a Autoestradas de Galicia instándole a que evalúe de manera minuciosa el estado de la autopista AG-55 entre A Coruña y Carballo. En concreto, que sus técnicos evalúen «o estado do firme e do seu nivel de esgotamento», realicen un diagnóstico, un análisis de soluciones y la selección del «tipo máis apropiado», e incluyan en las conclusiones un proyecto de la solución adoptada.

En la carta, que firma el director de la Axencia, Francisco Menéndez, se señala que los últimos datos de la AG-55 son del 2013, en unos determinados criterios técnicos, y del 2014, en otros. «Polo que estimamos necesario -añade- que co obxecto de avaliar a necesidade de acometer unha campaña de firmes no ano 2016, realicen á maior brevidade posible as oportunas auscultacións que permitan establecer o estado do firme e os criterios que permitan seleccionar e proxectar a solución idónea, de ser preciso».

Menéndez reconoce que en los últimos años, la concesionaria de Autoestradas realizó labores de reparación en firme, tanto superficiales como estructurales, pero que los análisis deben mantenerse para «establecer un diagnóstico que permita seleccionar e proxectar a actuación máis adecuada en cada un dos tramos homoxéneos en que poida dividirse o tramo da estrada en estudo». Un trabajo que deberá llevarse a cabo «coa amplitude e o detalle precisos para conseguir os obxectivos».