Christian Pensado: Anclado a los 90 y con mucho orgullo

Celia Riande García
Celia Riande RIBEIRA / LA VOZ

BARBANZA

Cedida

El mazaricano presenta el primer sencillo de su próximo álbum, «La bestia»

04 may 2023 . Actualizado a las 05:00 h.

Quien algo quiere, algo le cuesta. Dedicarse a lo que uno ansía no siempre es sencillo, y no es inusual que, con las vueltas de la vida, los sueños queden guardados en un cajón, esperando a que algún día, con suerte, se puedan llegar a hacer realidad. Sin embargo, como cantaba Emma Stone en La La Land, «he aquí a los locos que sueñan, por muy tontos que puedan parecer».

Con esa actitud lucha por su carrera Christian Pensado, un joven mazaricano de 29 años que quiere hacerse un hueco en el panorama musical mientras estudia para salvar vidas. Ahora, tras años de concursos musicales, escenarios y versiones, publica el primer sencillo de su próximo álbum, un tema que, bajo el título de La bestia, esconde una historia cargada de dolor que escribió tras una etapa especialmente dura en su camino.

«O proceso de composición foi un día de tirón, escribina como en vinte minutos. Quixen recoller todas aquelas veces nas que estiven mal no último ano, é unha historia de superación dunha vivencia moi dura, agardando que, de maneira sutil, quen a escoite poida entender a mensaxe e que lle axude se está nun problema persoal que lle impide avanzar», confiesa Christian. Pese a que La bestia sea el primer sencillo, lo cierto es que el cantante prepara muchos más temas junto a su productor para el lanzamiento del que será su primer álbum.

Etapa creativa

El joven destaca que la creación de un disco «sempre leva tempo, pero por circunstancias da vida tiven un bloqueo e deixeino de lado durante uns meses. Agora estamos traballando moito, tanto eu como o meu produtor, e vai ser de ritmo moi alegre, aínda que conte historias como a do primeiro tema. Haberá algunha canción que poida saírse da temática, pero que sexa de música pop-rock fai que se poida escoitar a calquera idade».

El gusto musical de Christian Pensado es precisamente uno de los rasgos que más lo caracteriza, ya que está marcado por la música de los años 90 y los 2000, algo que se refleja en sus composiciones: «Cando falaba co meu produtor, tiña claro cal era o son que eu quería conseguir. Como unha boa personaxe dos anos 90 que son, sempre estiven ao día de bandas españolas como Pignoise, El Canto del Loco, ou Pereza. O meu referente musical é La Oreja de Van Gogh. Era o que consumía na adolescencia e o que me define, non o vou negar», admite el mazaricano.

Uno de los aspectos que marca el álbum que Christian Pensado prepara es la importancia que le da a su lengua materna, el gallego, y que cuenta con un papel protagonista en las composiciones del autor: «Aínda non teño claro cal vai ser o título do disco, pero daralle nome un dos temas que teño preparados en galego. Téñoo clarísimo, ao final é a miña lingua e quero que deixe pegada na música que fago».

 Comienzos musicales

Sobre cómo se inicia la trayectoria musical de Christian Pensado, lo cierto es que su pasión comenzaría desde la más tierna infancia. «Eu consumín moito a Juan Pardo, a Ana Kiro ou a Camela, eran as miñas referentes, pero comecei a cantar aos 15 anos, cando unha profesora me animara a probar a facer algo musical. A partir de aí, presenteime a concursos, fun a distintos programas da televisión e estiven unha tempada actuando no mundo da verbena, que é un campo que tamén me apaixona. Continuei formándome, e no 2019 saquei un tema dedicado á miña avoa que tivo bastante acollida, e ese foi o meu primeiro gran paso».

Pese a que la música sea un pilar en la vida de Christian Pensado, el joven tiene claro que no es sencillo ganarse la vida de este modo, por lo que compagina su pasión con su trabajo y sus estudios, opositando para poder dedicarse a la rama sanitaria. «Se estivera nas miñas mans, claro que me gustaría poder vivir da miña carreira musical, é un soño. Pero é moi complicado, e por iso estudo para ter outras opcións. De todos xeitos, a música dáme a vida do xeito que sexa e, dunha maneira ou doutra vai estar presente na miña vida, sempre vai ser parte de quen son eu», sentencia.