Reimóndez no será candidato y deja el futuro de UPRI en el aire

José Francisco Alonso Quelle
josé alonso RIBADEO / LA VOZ

A MARIÑA

Tras ocho años en el partido independiente de Ribadeo dice que es hora de que alguien le releve, a quien apoyaría pero en un segundo plano

14 oct 2014 . Actualizado a las 05:09 h.

El futuro de Unión do Pobo Ribadense (UPRI), partido que fundó Francisco Rivas hace ocho años tras su tumultuosa salida del PP de Ribadeo después de no lograr ser candidato, está en el aire. Rivas abandonó UPRI al principio de este mandato para ser director general de Medio Ambiente del Principado con Foro Asturias -cargo del que dimitiría después- y su sucesor fue el que hasta entonces siembre había sido su número dos: Agustín Reimóndez. Ayer, el actual portavoz de UPRI confirmaba que no volverá a ser candidato. Al concluir el mandato, Reimóndez acumulará ocho años como concejal y considera que debe ser otro quien ocupe su lugar. Solo seguirá en UPRI si es en un segundo plano, que en último extremo podría ser ir de número dos en la lista, pero en ningún caso de nuevo como candidato. En breve, dijo, convocará una asamblea en la que se decidirá el futuro del partido y si surge alguien de garantías para liderar el nuevo proyecto.

«Eu apoiaría unha candidatura de UPRI, pero non en cabeza. Farei unha reunión, supoño que o mes que ven, e que decida a xente. En principio hai quen está interesado, pero unha cousa é amosar interese e outra poñer o nome e o apelido na lista. A candidatura ten que ser con xente comprometida de verdade a traballar. Non quero dicir que a que hai agora non o estea, pero si se sigue adiante con UPRI ten que ser con un proxecto válido, ilusionante, ao que eu lle podo aportar a miña experiencia, pero nun segundo plano», señala Reimóndez,

El portavoz de UPRI llega a esta determinación por el desgaste que le ha supuesto los últimos años como único edil y, en consecuencia, portavoz. «Penso que UPRI foi o único partido que fixo oposición e que estivo traballando arreo nelo. O PP está e estivo coas súas batallitas, e o PSOE nin está nin se espera. ¿Que é o que pasa en Ribadeo? Pois xa se sabe, que en terra de cegos o torto é o rei, e Fernando Suárez é o rei e o resto os tortos, porque eu estiven solo na oposición. Para o alcalde este mandato foi un camiño de rosas», apuntó Reimóndez.

«¿Qué futuro ten UPRI? Sinceramente a estas alturas non o sei. Creo que o principal para os meus compañeiros e para min era cumprir co compromiso que demos fai catro anos cando nos presentamos nunha lista, e fomos casa por casa pedindo o voto. Tiñamos que acabar o mandato representando a estes veciños. O que si podo garantir é que o futuro de UPRI non vai pasar por algún paracaidista político de Ribadeo, eses que nos últimos anos xa estiveron en varias siglas. En UPRI todo é máis sinxelo: xente do pobo para traballar polo pobo, sen ideoloxía», concluyó Agustín Reimóndez.