El Movemento polos Dereitos Civís denuncia las cámaras de la estación de autobuses

La Voz

SANTIAGO CIUDAD

28 jul 2007 . Actualizado a las 02:00 h.

A Coruña | El Movemento polos Dereitos Civís denunció ante el juzgado al Ayuntamiento de A Coruña, por la instalación de cámaras de vigilancia en la estación de autobuses.

El colectivo, que tiene sede en Santiago de Compostela, pide que el juez ordene la retirada de las cámaras, asegurando que su instalación fue realizada por el Ayuntamiento sin el consentimiento previo de la Delegación del Gobierno, que, según los denunciantes, fue informada con posterioridad.

Además, el Movemento polos Dereitos Civís señala que la instalación de videocámaras está regulada de acuerdo con el principio de proporcionalidad, en su doble versión de idoneidad e intervención mínima.

«Esta idoneidade -dice la entidad- determina que só poderá empregarse a vídeo cámara cando resulte adecuado, nunha situación concreta, en cada caso para o mantemento da seguridade cidadá. A intervención mínima -añade- esixe a ponderación en cada caso entre a finalidade pretendida e a posible afectación pola vídeo cámara ao dereito ao honor, á propia imaxe e á intimidade das persoas; a utilización das vídeo cámaras esixe un razoable risco para a seguridade cidadá».

Riesgo

Para el colectivo promotor de la denuncia, y según consta en la demanda judicial, «é evidente que a instalación de cámaras para controlar os accesos dende o exterior á planta baixa, os despachos de billetes e a consigna de equipaxes a vista exterior á planta baixa..., non cumpre co principio de proporcionalidade, pois non existe risco para a seguridade cidadá ao que alude a lei, así que ha de ter un papel preponderante o dereito ao honor, á propia imaxe e a intimidade das persoas».