La diputada socialista Marisol Soneira reclamó ayer explicaciones a la Xunta sobre el servicio de ambulancias en la Costa da Morte. Lo hizo en la comisión quinta del Parlamento, donde además habló sobre «diversos casos graves de pacientes que teñen agravada a súa situación clínica por mor deste problema, e incluso teñen paralizado o seu tratamento».
Soneira señala que desde junio del 2010, los habitantes de la zona carecen de un servicio de ambulancias no urgentes debido a los problemas laborales de la concesionaria con sus trabajadores. «Dende xaneiro do 2010, o Sergas ten dado a calada por resposta ás demandas empresariais, e denuncia que, mentras, os pacientes sofren as consecuencias dunha situación da que xa non son responsables nin teñen a máis mínima información».
Para la diputada socialista, «non é entendible que o Goberno de Feijoo deixe abandonados á súa sorte a centos de persoas, nunha porcentaxe moi alta de maiores, que necesitan acudir con regularidade aos centros sanitarios de referencia na procura da súa saúde». Muchos de ellos, añade, tienen que hacer uso del taxi o de sus vehículos particulares o de amigos. En el caso de las rentas más humildes, como los viajes necesarios son de varias horas, las consecuencias sociolaborales y económicas «son evidentes» para los pacientes y sus familias. Por ello, hay quien incluso deja de recibir la asistencia precisa, y otros agravan aún más su situación económica.