El Partido Popular de Carballo denuncia la «mala planificación» del proyecto de la Casa dos Oficios

La Voz

CARBALLO

07 oct 2007 . Actualizado a las 02:00 h.

El PP de Carballo mostró ayer su pleno desacuerdo con la manera en que se están ejecutando las obras de la Casa dos Oficios, en el antiguo recinto ferial de A Milagrosa.

Los concejales Alberto Sueiro y Juan Carlos Castro comparecieron precisamente frente a las obras para hacer balance, aprovechando que se cumplen los tres años y medio anunciados al principio como fecha estimada de finalización, aunque aún queda mucho por hacer.

Tras aclarar que siempre han apoyado la escuela taller (cuyas diversas promociones se van encargando de parte de los trabajos), señalaron que la marcha que lleva el proyecto es «claramente moi deficiente. A Casa dos Oficios é a historia da mala xestión, de incumprimentos continuados e de propaganda sen límite».

Sueiro fue desgranando todo esto: «O proxecto xa fora adxudicado a dedo polo alcalde a un arquitecto e contra o informe da secretaría. En 10.000 metros cadrados non se inclúe aparcamento soterrado. Hai unha mala execución financieira, porque o 80% estao pagando o Concello, co 9% Caixa Galicia e o 7%, a Xunta». Recordó los problemas con los terrenos (y las concesiones de los puestos de la feria), y mostró su descontento porque, en estas condiciones, la cuarta escuela taller es la menos eficiente de todas. «O resultado é que, con case 3,5 millóns de orzamento inicial, nin hai prazos, nin obxectivos, e van máis de 1.400.000 euros gastados», señaló Alberto Sueiro.

En cuanto al destino de los cinco edificios previstos, destacó que no se sabe el uso ni el destino. «Primeiro, que sería para aulas, talleres, oficinas, Servizo Galego de Colocación ou orientadores laborales. Logo, un centro de promoción turística, con hostalería e restauración, e cociña económica. No terceiro replantexamento, que habería un convenio co Inem e coa Seguridade Social para levar as oficinas. E neste mes, o primeiro tenente de alcalde di que traballan nunha proposta de convenio. Pero non hai redactado, nada firme, nada nos Orzamentos do Estado, todo obedece á improvisación sobre a marcha e a propaganda continuada con visitas constantes de conselleiros, sen máis», añadió.