El Concello de Foz estudiará la creación de una estación náutica. Tras una reunión con las «forzas vivas afectadas» como representantes políticos, vecinales, del Club Náutico y la Cofradía de Pescadores y el cronista oficial, según señaló el regidor local, este añadió: «Sabemos que no norte se necesitan amarres, hai un tráfico que pasa continuamente por cerca das nosas costas, que non entra nun porto pesqueiro pero necesita unha zona para traballar».
García Rivera explicó qué primeros pasos darán en esta reivindicación, como la creación de dos comisiones, una formada por Rivera, Francisco Luis Fernández Rego (presidente del Club Náutico) y Teodoro Moreda y otra igual pero ampliada con los portavoces de grupos municipales: «A nosa misión agora é pedir unha reunión con Portos para plantearlle o tema, e tamén falaremos coa Deputación e co Estado». Más adelante, dijo, se contactaría con una empresa para hacer el estudio de viabilidad del proyecto y con otras instituciones como la Cámara de Comercio y entidades bancarias para ver la viabilidade económica «deste proxecto porque é costoso». Otra clave es su viabilidad ambiental.
Rivera cree que una estación náutica también consolidaría turísticamente a Foz y agregó: «Nos din que temos as condicións idóneas pero necesitaríamos unha milla de espigón de saída cara ao mar de muelle de atraque. Foz está nun golfo e ten as cualidades(...) Cremos que é un proxecto marabilloso».