Fronte Obreira Galega se presenta en Vigo como una nueva corriente del nacionalismo

La Voz VIGO/LA VOZ.

VIGO

21 jul 2010 . Actualizado a las 02:00 h.

Fronte Obreira Galega (FOG) se presentó ayer en Vigo como una corriente dentro del nacionalismo gallego y con un perfil marcadamente «obreirista», ya que gran parte de sus integrantes son procedentes del sindicato CIG. Por su configuración jurídica se trata de un partido político, y de su ideario se sabe que trata de lograr «outro modelo de sociedade, máis xusta e igualitaria, fundamentada nos principios e nas bases da participación, pluralismo e asemblearismo, cun referente claro: a defensa da clase traballadora».

Fronte Obreira trata de abrir un espacio de debate desde la izquierda, fomentando la participación de las bases en los diferentes ámbitos asociativos «sen sectarismos e dirixismos». En cierto modo, se declaran críticos con las tesis oficialistas del BNG, con el objetivo de contribuir a «cambiar o sistema» en un momento de crisis generalizada y de insuficiente actividad por parte de las corrientes políticas del nacionalismo de izquierdas.

A juicio de FOG, cuyas cabezas visibles son Francisco González Sío, Xavier Prieto Torre, Xosé Carlos de la Fuente y Amelia Vila Vila, «o ataque continuo ao Estado do Benestar, que coas novas reformas laborais que intentan impoñer, faise máis inviable non porque a cidadanía aspire a manter unhas condicións de vida aceptables, se non porque a maioría hexemónica só pode nadar na superabundancia a costa do empobrecemento da maioría».