El Concello de Teo acusa a la Xunta de frenar el desarrollo del municipio

SANTIAGO

28 ene 2010 . Actualizado a las 02:00 h.

La decisión de la Consellería de Medio Ambiente e Territorio de no aprobar definitivamente el Plan Xeral de Teo provocó ayer las declaraciones institucionales más duras del mandato del Concello de Teo, cuya alcaldía gestiona en minoría el nacionalista Martiño Noriega, que encajó el dictamen técnico de la Dirección Xeral de Urbanismo como un ataque político del Partido Popular al BNG utilizando a la Xunta para ello y provocando, como consecuencia más grave, un frenazo al desarrollo económico de Teo.

El regidor del Bloque acusó al gobierno autonómico de «irresponsabilidade» por vetar la aprobación definitiva del Plan Xeral con unos criterios técnicos que considera endebles y que no justifican el voto negativo al documento.

A juicio del alcalde del BNG, «lonxe dunha actitude construtiva, a Xunta mantén unha situación de bloqueo urbanístico que repercute nos intereses do conxunto do concello». Noriega profundizó en sus acusaciones al señalar que «a maioría do pobo galego, cando lle deu a responsabilidade de gobernar ao señor Feijoo, non lla deu para prexudicar aos propios votantes do Partido Popular de Teo».

En clave de política local, el alcalde nacionalista lanzó el mensaje de que «se dende as institucións autonómicas se toman decisións con repercusións graves na economía do Concello para que cheguen salvadores ou merlos brancos eu recomendaríalle ao Partido Popular que non xogue cos teenses, xa que se poden sentir manipulados».

Con el informe negativo en la mano, el Concello debe adaptar el Plan Xeral a las exigencias de la Xunta y tramitarlo de nuevo. Ante la posibilidad de fijar plazos, el regidor evitó dar fechas al señalar que «hai una fractura clara da confianza coa Xunta» y el edil de Urbanismo, Rafael Sisto, detalló el porqué: «A negativa ao Plan foi unha decisión política fundamentada nuns criterios técnicos que hai só unha semana eran válidos».