El PSOE de Teo afirma que los últimos cambios en el gobierno no mejorarán la gestión del BNG

La Voz

SANTIAGO

09 jul 2009 . Actualizado a las 02:00 h.

El PSOE de Teo ha valorado negativamente los cambios en el gobierno local, que preside en minoría el nacionalista Martiño Noriega, y que la pasada semana aprobó un nuevo reparto de competencias que fijan mínimas redistribuciones de las competencias en las áreas de Obras y Cultura, entre otras.

Según el PSOE, «o intento de paliar problemas de fondo cunha simple redistribución de tarefas non é a solución á falta de proxecto de goberno en Teo».

Según el portavoz adjunto de los socialistas teenses, Carlos Rego, «a día de hoxe, o goberno local demostrouse inoperante e ineficaz polo que se non se afronta a actual situación cun novo talante baseado no diálogo, a comunicación e a cooperación este mandato estará perdido».

Capacidad de maniobra

La valoración de los socialistas teenses fue rebatida por el BNG, partido que afirma que «despois de case dous anos de goberno, nos que se realizou un importante traballo de xestión, é comprensible que esto produza preocupación na oposición pois dificulta notablemente o seu traballo».