El BNG de Ordes acusa a Regos de frenar el PXOM por intereses particulares

La Voz

SANTIAGO

04 oct 2008 . Actualizado a las 02:00 h.

El BNG de Ordes ha acusado al gobierno local de «ter mentido e enganado aos veciños de Ordes no problema derivado da tala de árboles do paseo Iván Raña», una tala que provocó una denuncia de Adega y que obtuvo como respuesta del gobierno local que la operación gozaba del permiso de la Consellería do Medio Rural, que gestiona el BNG.

El grupo nacionalista señala que la tala de árboles se podría haber evitado si el Concello de Ordes no decidiese reiniciar la elaboración del Plan Xeral, ya que en este documento el lugar de la tala estaba definido como zona verde y de protección, lo que habría evitado la actual intervención.

El portavoz nacionalista de Ordes añade que «a tala indiscriminada de árbores está relacionada cun proxecto urbanístico permitido e amparado polas normas subsidiarias do Concello de Ordes, normativa que se aprobou no ano 1995 cando Manuel Regos era tenente de alcalde do PP».

En cuanto a la tala en sí, Gonzalo Castro afirma que el Concello ocultó que «a Consellería de Medio Ambiente (PSOE), como organismo competente na protección do medio ambiente e na conservación das zonas protexidas ten emitido un informe favorábel á tala das árbores co argumento de que non se atopaban nun espacio protexido e a corta non mermaba significativamente as masas arbóreas do lugar, a pesar de que a zona se atopaba dentro da rede natura».

Castro añade que el informe de Medio Ambiente es preceptivo y que su dictamen sirvió de base para la autorización concedida por Medio Ambiente. A juicio del grupo municipal del BNG, el Concello ocultó conscientemente el citado informe de Medio Ambiente y afirma que lo hizo «por intereses partidistas» y denuncia que podría haber paralizado la tala ya que estos trabajos carecían de permiso municipal.