Adega denunciará ante el Seprona la aparición de un nuevo vertido industrial en el río Cabrón, en Ordes

La Voz

SANTIAGO

22 jun 2008 . Actualizado a las 02:00 h.

La Asociación para a Defensa Ecolóxica de Galicia, Adega, pondrá en conocimiento del Seprona la aparición de un nuevo vertido en el río Cabrón, en Ordes, procedente, presumiblemente, del polígono industrial del municipio. Según el colectivo, han sido los vecinos de la parroquia de Buscás los que dieron aviso del material contaminante, que asemejar estar compuesto de arena y cemento, elementos altamente perjudiciales para el ecosistema fluvial.

Desde la directiva de Adega, Alberte Sánchez, «os vertidos aos ríos no concello de Ordes son demasiado habituais e, no caso concreto do río Cabrón ao seu paso por Buscás, son xa moitas as veces en que se teñen producido vertidos de carácter industrial, que teñen causado a morte a milleiros de peixes neste río, tal e como teñen concluído as investigacións efectuadas nos últimos anos polo Seprona». En palabras de Alberte Sánchez «desde Adega non entendemos a pasividade e a falta de sensibilidade con este problema por parte das autoridades municipais, xa que non teñen feito nada para acabar cos continuos vertidos industriais ao río, o que resulta moi grave se temos en conta que os vertidos están tendo lugar moi preto do punto de captación onde se abastece a depuradora que subministra auga a toda a vila de Ordes».

Ante esta consideración, la asociación ecologista exige al gobierno local que adopte las medidas oportunas para poner fin a los vertidos industriales en el río Cabrón. El edil de Medio Ambiente de Ordes, Xesús Pedreira, aseguró que la Policía Local no tiene constancia de ninguna denuncia vecinal por un nuevo vertido en el río Cabrón y que, además, los agentes «no encontraron nada» en el cauce fluvial. Acerca de las medidas de prevención, Pedreira atribuyó la responsabilidad a Xestur, que, en sus palabras, realiza una «gestión nefasta» del polígono industrial del municipio.