APDR emplaza a Salvemos a que exija la ejecución de la sentencia de Ence

a. C. PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

Dice que no está claro a qué instalaciones afecta el fallo, pero pide que alcance a todas y se traslade la fábrica

16 jun 2011 . Actualizado a las 06:00 h.

La Asociación pola Defensa da Ría (APDR) solicitó ayer a Salvemos Pontevedra que si es posible solicite, como parte interesada, la ejecución de la sentencia de la Audiencia Nacional que condena a la Administración a incoar expediente de caducidad de la concesión de la pastera en Lourizán y a adoptar todas las medidas legalmente contempladas para la paralización de las actividades y la suspensión del uso y explotación de las instalaciones.

La decisión judicial fue bien recibida por la APDR. «Só se pode cualificar de excelente noticia -señaló- para todas as persoas que vimos loitando pola recuperación da ría e que consideramos que o ilegal complexo industrial de Lourizán é o principal atranco para que esta recuperación poida chegar a facerse realidade».

La entidad ecologista transmitió sus «parabéns» a Salvemos Pontevedra y señaló que esta victoria «débese facer extensiva a toda a sociedade da comarca pontevedresa que loita pola desaparición do complexo Ence-Elnosa da súa ría e das súas vidas».

En cualquier caso, siguen las dudas sobre el alcance del fallo. La APDR dice que la sentencia «non deixa claro» a qué instalaciones afecta, pero señala que, a su entender, «debe alcanzar á totalidade das instalacións da fábrica de pasta de papel e, xa que logo, impedir a continuidade da actividade de Ence no seu actual emprazamento». «Esiximos da Administración -añade- que actúen en consecuencia coa decisión xudicial e que, como consecuencia da incoación do expediente de caducidade, decidan o fin inmediato da concesión».