Poio destina 73.000 euros a las Escolas Deportivas

Alfredo López Penide
López Penide POIO / LA VOZ

POIO

CONCELLO DE POIO

Se «concede unha axuda de 100 euros por neno e curso para sufragar gastos de funcionamento de cada Escola Deportiva Municipal»

16 feb 2024 . Actualizado a las 10:52 h.

El Concello de Poio destinará 72.980 euros para el desarrollo de las Escolas Deportivas Municipais, que este curso cuentan con 725 alumnos inscritos. Este mismo jueves, el alcalde Ángel Moldes firmó convenios con los quince clubes implicados en su puesta en marcha, de tal modo que se «concede unha axuda de 100 euros por neno e curso para sufragar gastos de funcionamento de cada Escola Deportiva Municipal», precisaron desde el gobierno local.

Esta cantidad se incrementa en aquellos supuestos de las familias de Poio con menos recursos y cuya situación sea acreditada por el departamento municipal de Servizos Sociais. De hecho, estos niños están eximidos de pagar cuotas de inscripción al darse de alta en alguna de estas modalidades, cuotas que asume también el Concello de Poio.

Se trata de «unha aposta clara do goberno polo deporte base, ofrecendo unha oferta ampla e pensada para que os menores gocen do seu tempo de lecer mentres adquiren valores e hábitos de vida saudable», remarcó Ángel Moldes al rubricar los convenios con los clubes Saraiba de gimnasia rítmica, Balonmán Poio Artai, Triatlón Poio, Fútbol base Poio, Poio Pescamar, Escola Marítima Combarro, Piragüismo Poio, Poio Bike Club, Tenis Poio, Taekwondo Mace Sport, Boa Vila Basket, Club Atletismo Poio, Escola Vela Poio, Poio Kick Boxing y Escola de Rugbi. «Estes convenios son un investimento para contribuír a crear unha sociedade máis san, fomentando a práctica deportiva, convidando e ofrecendo variedade de disciplinas nas que o alumnado aprende valores fundamentais», sostuvo al respecto.

El regidor municipal agradeció la labor que desarrollan estas entidades destacando que en este curso se incrementó en un centenar el número de inscritos. De igual modo, aludió a que el área de Deportes es una de las más importantes del Concello: «Este goberno aposta de xeito claro polo deporte, non só apoiando a base, senón tamén impulsando e colaborando coa celebración de eventos deportivos e mellorando e ampliando as instalacións deportivas municipais», concluyó.