La asociación de Pais e Nais Separados critica al juzgado monfortino por un dictamen

monforte / la voz

OURENSE CIUDAD

24 ago 2014 . Actualizado a las 07:00 h.

La Asociación Galega de Pais e Nais Separados pone el caso de una niña residente en Monforte como ejemplo «dunha situación que viven miles de familias, onde a separación conflitiva dos proxenitores trae unhas consecuencias moi graves para nenos e nenas». Este tipo de situaciones, señala la asociación en un comunicado, vienen dadas en ocasiones «pola falta de coherencia e determinación en moitos xulgados e puntos de encontro para cumprir a súa obriga legal de impedir os abusos da patria potestade».

El caso afecta a José Luis Pallares, separado, residente en Vigo y padre de una niña que vive en Monforte. Cuando el pasado 15 de agosto acudió al punto familiar de encuentro de Ourense, con el fin de recoger a su hija adolescente para pasar juntos el resto de las vacaciones veraniegas, se encontró, según detalla la asociación, «con que a filla se atopaba moi nerviosa e non quería ir co seu pai».

Siempre según la versión de este colectivo, los técnicos del punto de encuentro familiar indicaron que la chica alegaba que su padre «lle reñía por determinados comportamentos de rebeldía, como colgarlle o teléfono ao bloquear as súas chamadas, chegando a quitarlle o móbil como castigo». A excepción de los períodos vacacionales, añade la asociación, en esta caso «pai e filla só poden relacionarse catro días o mes en fines de semana».

Mirar a otro lado

El comunicado de la Asociación Galega de Pais e Nais Separados denuncia que, ante la imposibilidad de que José Luis Pallares pudiese recoger a su hija, el juzgado de primera instancia número dos decide «suspender non só a relación de pai e filla senón tamén a celebración urxente dunha vista solicitada pola fiscalía para esclarecer o sucedido».

«Entendemos que os xulgados de Monforte e o punto de encontro lonxe de incentivar o encontro e a busca de alternativas están desentendéndose do problema, mirando cara outro lado e derivando en exclusiva e sen control efectivo algún a unha persoa o coidado e atención da nena», dice la asociación. Este tipo de situaciones -añade- «afectan gravemente á educación e ao desenrolo persoal» de los hijos.