Leiceaga reivindica su compromiso con los gallegos, mientras «Feijoo está en ruta» por Madrid y País Vasco
GALICIA
El candidato del PSdeG a la Xunta participó en una reunión sectorial de sanidad en Lugo en la que también estuvieron presentes la alcaldesa Lara Méndez y la número dos por la provincia, Concepción Burgo
07 sep 2016 . Actualizado a las 05:00 h.«Feijóo está de viaxe falando de España e do País Vasco, pero non ten interese en falar das cuestións que afectan a Galicia ou en facer balance». El candidato socialista a la presidencia de Xunta, Xoaquín Fernández Leiceaga, reivindicó de este modo su compromiso con los gallegos mientras Feijoo está «en ruta».
«Os socialistas faremos unha campaña propositiva centrada nos problemas dos cidadáns e a sanidade é unha cuestión fundamental», afirmó Leiceaga, que participó en una reunión sectorial de sanidad en Lugo en la que también estuvieron presentes la alcaldesa Lara Méndez y la número dos por la provincia, Concepción Burgo.
Fernández Leiceaga, que cree que «Feijoo non resolveu os problemas dos galegos nestes anos», también criticó que «levamos sete anos de parálise e recortes por parte do PP, nin sequera houbo cumprimento das decisións parlamentarias». Por eso, el candidato socialista a presidir el Gobierno gallego afirmó que Feijoo «cumpriu con Montoro, pero non coa sanidade, o emprego ou a dependencia», y recordó la «apertura a tempo parcial» de hemodinámica en el hospital de Lugo «ou a perda de funcións dos hospitais de Burela e Monforte».
Leiceaga también se comprometió a revertir «as privatizacións y facilitar «o acceso a todos os cidadáns aos servizos sanitarios» así como «recuperar o sistema de atención sanitaria global que tiña Galicia no 2008». El candidato también afirmó que contratará a 1.500 nuevos profesionales y acabará con las listas de espera de más de seis meses.
«A ruta do cancro»
Xoaquín Fernández Leiceaga también dijo que es necesario «dar pasos en firme para rematar coa ruta do cancro, que tanta dor causa» y por eso se comprometió a poner en marcha «un servizo de hemodinámica as 24 horas en Lugo».