Un nuevo cura en A Pontenova para tratar de enterrar la polémica

José Francisco Alonso Quelle
JOSÉ ALONSO A PONTENOVA / LA VOZ

A PONTENOVA

PEPA LOSADA

Avelino González comenzó a oficiar misas el pasado fin de semana

19 feb 2015 . Actualizado a las 05:00 h.

Xosé Anxo Fernández, desde hace unos días en Celeiro (Viveiro), ya es historia en A Pontenova. En su lugar, el pasado domingo se estrenó como párroco Avelino González, hasta entonces sacerdote en Celeiro. En su beneficio juega su experiencia y que nació en Villarmide (A Pontenova). Su misión es que todo vuelva a la normalidad y se pase página de la polémica desatada tras la reparación de la imagen de Nosa Señora de Conforto que hicieron Xosé Anxo Fernández y el párroco de Riotorto, Antonio Rúa. Un equipo de restauración de Vigo tratará de revertir la talla a su estado original, tal y como solicitaron más de un millar de vecinos, con su firma, en un escrito remitido en su día al Obispado.

Juan Cancelas, presidente de la asociación de vecinos de Conforto, ente que se creó a raíz del enfrentamiento con el sacerdote, lo tiene claro: «Para nós o tema queda xa zanxado. É certo que nos cambiaron ao sacerdote, como pediamos, pero non nos deron solución ningunha. A ver como queda a imaxe, e do ouro que falta non se sabe nada. Na reunión xa nos dixeron que como había tanta xente que tiña chaves da igrexa, pois podía desaparecer... e así estamos. Tamén nos dixeron que a xente tiña que empezar a acostumarse a ir á misa á Pontenova, igual que se colle o coche para ir ao concello ou ao centro de saúde. Pode ser, pero cando estaba don Manuel García de sacerdote, con 75 anos misaba nas oito parroquias o domingo, e agora parece que non poden facelo, que non teñen tempo. De momento, a misa en Conforto o domingo puxérona á unha».

Ahora -dice Juan Cancelas- queda ver cómo responde y actúa Avelino González. «Ofrecémonos a ter unha xuntanza un membro de cada parroquia con el e díxonos que era cedo para iso, que tiña que coñecer á xente e que xa se encargaría el», señaló el presidente vecinal.

De momento, la asociación lo que va a hacer es dar buena cuenta de un cocido. Cancelas aclara que no es una celebración por el cambio de cura ni mucho menos: «Había xente que pedía que fixeramos algo así e ímonos xuntar o domingo, no local das sociedades da Pontenova, a partir das 14.30 horas. Os tiques véndense hasta o venres e tocará a discoteca móbil Blanco y Negro»