Facenda reclama a O Carballiño más de 250.000 euros por mala gestión de fondos públicos

La Voz O CARBALLIÑO/LA VOZ.

GALICIA

24 jul 2010 . Actualizado a las 02:00 h.

El Concello de O Carballiño tiene que devolver 250.000 euros más intereses a la Consellería de Facenda. Es la denuncia realizada desde el PP local, que asegura que dicha reclamación obedece a la «mala xestión feita dunha subvención utilizada no seu día para a construcción da canceira municipal». Argimiro Marnotes, portavoz popular, indica que se trata de «certificacións mal emitidas, pagos sen xustificar, ou incluso de trato de favor de Pachi Vázquez na súa etapa de conselleiro de Medio Ambiente», época en la que su mujer era concejala de la misma área, de la que dependía la perrera.

«O asunto resulta de gran gravidade, pois á parte de ser un perxuízo económico de gran calado neste intre para o concello, evidencia o que se viña denunciando dende fai meses, dende o acontecido na propia canceira cando, se tiña denunciado a morte dun número elevado de cans nunha fosa», resalta Marnotes. Pide además que el BNG, cogobernando, actúe en consecuencia y ayuda «a que esto se clarifique».

El alcalde carballiñés, Carlos Montes, por su parte desconocía la reclamación de Facenda, aunque reconoció que se le reclamaron facturas de la perrera desde la Xunta hace meses.