Patrimonio resuelve no declarar bien de interés cultural a Ferrol Vello «por razóns técnicas e legais e non políticas»

GALICIA

16 mar 2010 . Actualizado a las 02:00 h.

La Consellería de Cultura comunicó ayer al Concello ferrolano la resolución por la cual concluye la «non procedencia» de declarar al barrio de Ferrol Vello bien de interés cultural (BIC). La Dirección Xeral de Patrimonio alude a «razóns técnicas e legais e non políticas» para interrumpir los trámites de concesión al barrio ferrolano de la máxima protección.

El bipartito en funciones inició en marzo del 2009 el expediente con un plazo máximo de veinte meses para determinar la catalogación definitiva. El gobierno municipal había manifestado recientemente que, según la información que le había transmitido la Xunta, el expediente de declaración de BIC para Ferrol Vello estaba a punto de resolverse, aunque no se esperaba un desenlace negativo.

Desde la consellería explicaron que se debe «contar co informe favorable de alomenos dous órganos consultivos, que neste caso non se obtiveron». Prosigue la Xunta en su argumentación que «non é suficiente coa mera conservación do trazado urbano, senón que se require unha axeitada conservación dos bens» y señala que «as características arquitectónicas da zona non teñen o grao de excelencia necesario». Desde el Concello de Ferrol se afirmó que «con BIC o sin el, el barrio se va a rehabilitar».