Moreda presentó ayer su candidatura en A Coruña y descartó la posibilidad de un pacto con Lage Tuñas

GALICIA

03 oct 2009 . Actualizado a las 02:00 h.

Casi tres centenares de simpatizantes, militantes y cargos electos del PSdeG en la provincia coruñesa arroparon ayer a Salvador Fernández Moreda en el anuncio de la presentación de su candidatura a secretario general provincial de su partido. «Están todos os alcaldes da provincia menos tres», contaba exultante el aspirante, con los regidores de A Coruña, Ferrol y Santiago, así como el presidente de la Federación Galega de Municipios e Provincias, Carlos Fernández, y el presidente del Consorcio das Mariñas, Julio Sacristán, como testigos, además de diputados autonómicos, provinciales y representantes de diversos colectivos cívicos y sociales.

Moreda aseguró ante los militantes que «me presento porque é a miña obriga e a miña responsabilidade, porque mo pedirón moitas persoas e tamén porque entendo que podo ser útil ao partido», y advirtió que no se plantea, en ningún caso, un posible pacto con Lage Tuñas. «Sería un fraude á militancia facer unha compoñenda o día antes das votacións», manifestó tras declararse como «home de consensos e diálogo». «Non son refén de ninguén nin o serei», aseguró el presidente de la Diputación coruñesa tras señalar que la concurrencia de dos listas al proceso electoral provincial «é un síntoma de fortaleza, porque a xente demandaba que houbera este debate».

Moreda aseguró, además, que su modelo de partido «non ten nada que ver co do outro candidato», e insistió en su profundo conocimiento «do partido, das agrupacións, dos cargos electos e das asociacións dos 94 concellos da provincia». Fernández Moreda insistió en que no persigue el cargo de secretario provincial «para usalo como trampolín que me lance a non sei onde» y recordó su condición de militante más antiguo del PSdeG para reclamar «que se aproveite toda a experiencia acumulada para reforzar a nosa estrutura».

Moreda, que fue presentado por Javier Losada, el alcalde de A Coruña, recibió de este el encargo de «aunar experiencia, madurez y juventud», así como el de hacer «una ejecutiva con todos los que tengan un respaldo mayoritario, sean jóvenes o no, pero con el reto de hacer un partido cohesionado, más unido y más fuerte».

El candidato a la dirección provincial de los socialistas coruñeses confirmó que su voluntad «é lograr unha dirección política estable, integradora e dialogante, e proporei unha executiva na que collan todos, porque quero superar os vellos enfrontamentos, porque se fomos capaces de facelo nas coalicións de goberno con outros partidos, debemos ser quen de facelo cos nosos compañeiros». «Si podemos, como dixeron os demócratas, e ademais debemos», sentenció antes de pedir el apoyo de los presentes para su candidatura.