El BNG acusa a PSOE y PP de buscar su desgaste político en las galescolas

GALICIA

08 nov 2007 . Actualizado a las 02:49 h.

El Bloque relaciona las denuncias por supuestos casos de nepotismo en los procesos de selección de personal para las galescolas con una «ofensiva política» del Partido Popular y de sus propios socios del PSOE en la Xunta para «evitar a consolidación dun modelo nacional galego para a prestación de servizos de benestar e de igualdade», así como para buscar su «desgaste político». En estos términos lo explica la dirección nacionalista, que lidera el vicepresidente Anxo Quintana, en una circular interna que ha remitido a sus cargos orgánicos, y en la que argumenta sobre la selección de personal «e as súas garantías legais».

En el boletín, fechado el pasado 31 de octubre, el Bloque subraya que «co inicio do curso, o Partido Popular e o PSOE iniciaron unha ofensiva política para erosionar a posición do nacionalismo no Goberno en dous aspectos fundamentais do labor da Vicepresidencia. 1) Interferir desde os concellos na construcción do Sistema Galego de Atención á Dependencia. 2) Deslexitimar a posta en funcionamento da rede de galescolas».

Aunque los nacionalistas cargan las tintas contra el PP, al que reprochan la «creación de oficinas municipais da dependencia para intervir nos procesos de valoración e reforzar as súas redes clientelares para vender favores», involucran por igual a los socialistas en el «obxectivo compartido» de torpedear la consolidación del modelo de Vicepresidencia para prestar servicios de bienestar.

Modelo privatizador

El BNG defiende que, frente a ese sistema, los otros partidos propugnan un modelo privatizador: «PP e PSOE queren manter modelos de xestión privatizada ou unha xestión municipal de baixo perfil, na maioría dos casos, como un paso previo para realizar a concesión da explotación das escolas infantís», reprueba. En esta tesitura, el BNG conmina a los suyos en la circular a dar «unha resposta política argumentada a estas acusacións para frear contundentemente a campaña de desgaste político á que se quere expoñer á Vicepresidencia».

Oposición y transparencia

Esa respuesta que el Bloque quiere trasladar a sus cargos se sustancia en cuatro ideas esenciales: el Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar selecciona el personal de las galescolas por concurso-oposición; los tribunales de esas pruebas «son nomeados polo xerente do consorcio e polo alcalde respectivo»; el hecho de que las plazas de las galescolas «non estean reflectidas na relación de postos de traballo da Xunta non quere decir que sexan "prazas privatizadas"»; y, por último, indican que la red de las galescolas «garante un proceso público con concurrencia e transparencia como nunca houbo neste tipo de dotacións».