La plataforma por la sanidad pública vuelve a denunciar el deterioro del servicio en la zona

La Voz FERROL/LA VOZ.

FERROL

04 jul 2010 . Actualizado a las 02:00 h.

La Plataforma en Defensa da Sanidade Pública de Ferrol denunció a través de un comunicado el grave deterioro de este sistema asistencial «no último ano» y achacan la situación a la Xunta.

Indican que se están incumpliendo compromisos adquiridos por el anterior bipartito, como «investimento de 63 millóns de euros de 2009 a 2011 para a posta ó día do antigo hospital Naval; posta en marcha da unidade de Hemodiálise que agora se está facendo no Juan Cardona; mellora do transporte público adaptando ás necesidades de usuarios e traballadores, facendo do Naval a última parada do traxecto; potenciación e desdobramento de especialidades médicas» y el «plano de mellora de Atención Primaria, incrementando os cadros de persoal a facéndoa moito máis resolutiva».

También se estima que se pretende devaluar intencionadamente la imagen de la sanidad pública favoreciendo, desde la administración, la privada.

Seguimiento

La plataforma anuncia «un seguimento sobre aquelas especialidades con máis lista de espera e coa oferta en centros privados ou concertados nesas mesmas especialidades e moitas veces polos mesmos profesionais». Indican que si de ese estudio se desprendiese la realización de «prácticas ilícitas» se pondrá en conocimiento «de quen correspondese e mesmo da Xustiza (...) A Xunta ten a obriga de facer cumprir la Lei de Incompatibilidades e non o está facendo».