El BNG de Ares denuncia el impacto viario que está generando una obra en Mugardos

La Voz

FERROL

10 oct 2008 . Actualizado a las 02:00 h.

El BNG de Ares difundió ayer un comunicado de prensa para denunciar el deterioro que se está produciendo desde hace varios días en la red viaria local, sobre todo en el tramo de carretera que va desde Chanteiro a O Segaño y el castillo de La Palma. La causa, aseguran, «é o tránsito de camións de grande tonelaxe que están a facer vertidos de terra para a rexeneración do antigo vertedoiro da Palma, situado no término municipal de Mugardos, e que están promovidos pola Consellería de Medio Ambiente».

Señalan los nacionalistas, además, que se da la paradoja de que «hai varios meses o propio Concello de Ares situara varios sinais de prohibición do paso a vehículos por mor do deterioro que, segundo o alcalde, producían no firme das estradas que foran reparadas hai escasamente un ano cunha subvención da Consellería de Política Territorial». El Bloque asegura no entender «que o traxecto escollido para facer o tránsito dos camións pase totalmente polo término municipal de Ares, cando o seu destino final está en Mugardos».

Medidas correctoras

Por este motivo, desde la formación frentista se va a tramitar una petición ante el grupo de gobierno aresano para que «reconduzca esta situación» y que se estudie una alternativa «ao tránsito dos camións que sexa menos impactante para os viais e tamén menos perigoso para as zonas habitadas por onde pasan: Lubre, Cervás e Chanteiro».