Un BM Lalín sin presión pone la vista en el Novás, el segundo

La Voz

DEZA

16 feb 2010 . Actualizado a las 02:00 h.

«Mellor imposible». Así sentenciaba Alberto Miguélez la situación que atraviesa el Balonmán Lalín. El triunfo contundente del sábado en la pista del Cisne ha confirmado al equipo rojinegro como la clara alternativa al Chapela y Novás, y ha abierto un nuevo camino para los dezanos. El BM Lalín se sitúa cómodamente en la tercera plaza de la tabla con 27 puntos, 5 más que el Base Oviedo, y por lo tanto, parece el momento de mirar hacia arriba, donde está el Novás con 30 puntos y el Chapela con 31, y un partido menos. «Temos que ir partido a partido, pero é unha situación ideal», explicaba Alberto, «non podemos pensar no quinto posto, así que se temos a opción de loitar por ser segundos, ímolo facer».

Para el técnico del Balonmán Lalín «se no próximo partido van ben as cousas, iremos a O Rosal a gañar e a complicarlles moito a Liga», ya que los rojinegros parten de una situación clara: «a principios de temporada non era a nosa intención pelexar polo segundo posto, así que nós temos o noso traballo xa feito, e estamos cómodos e sen presión ningunha». Si el transcurrir de la Liga permite a los dezanos pelear por la segunda plaza, será bienvenida. Por el momento, «canto máis sufran os de arriba, pois mellor, porque se saben que poden pinchar e que iso lles pode causar problemas, van a xogar con máis presión», recordaba. En cualquier caso, en el BM Lalín tienen muy claro que «temos que ir partido a partido e sabendo que o deste sábado co Medicentro vai ser moi, moi complicado, porque agora os equipos xa están xogándose cousas importantes», concluyó Alberto Miguélez.

El próximo sábado el Novás visitará la pista del Chapela, por lo que el BM Lalín podría acercarse más al segundo clasificado si el líder no falla.