Pide que el control de la policía a los ambulantes en la feria de Bandeira sea sin persecución
SILLEDA
26 may 2009 . Actualizado a las 02:00 h.
El Concello de Silleda dio orden a la policía de vigilar que los vendedores ambulantes que acudan a Bandeira exhiban la tarjeta del registro de comerciantes. El vendedor ambulante Jesús Francisco Romero Alvite que solicitó esta actuación indicó que los agentes están obligados a esta laboar, pero recuerda que tiene que ser sin sersecución. «Ten que ser a media mañá e todo o que non teña a tarxeta abrirlle un epxediente sancionador. Xa está ben de consentir», aseguró. En este sentido indicó que «os intrusos non teñen cabida a nosa sombra e nunca poden estar instalados coa condescendencia e complot dun goberno», aseguró este vendedor ambulante.