Modesto: «O primeiro para nós é coller seguridade e ritmo»

La Voz

DEZA

06 nov 2008 . Actualizado a las 02:00 h.

Un Porriño en horas bajas visitará este sábado el pabellón municipal de Lalín para enfrentarse al Balonmán Buda de Primera Nacional. Los de Modesto Augusto, colistas, no están pasando un buen momento, y esperan que tras el parón liguero, las cosas cambien para ellos. El conjunto de Porriño únicamente ha logrado una victoria en los cinco partidos que ha disputado (venció 26-27 al Xiria), y la presión empieza a pesar en un equipo muy renovado. En ese sentido Modesto Augusto reconoció que «a falta de resultados sempre leva un temor in crescendo». El técnico explicó que el Porriño de esta temporada es notablemente diferente al de Ligas anteriores, «posto que do ano pasado no equipo titular só quedan dos homes», y abundó que «é un equipo moi xoven e ao que lle está costando entenderse».

El preparador del Porriño explicó que «imos máis lentos do desexable á hora de entendernos, e cometemos erros que a estas alturas xa non deberíamos cometer». Modesto, que cree que el Lalín también está afrontando una importante renovación tras la marcha de jugadores veteranos, entiende que «o Lalín, tendo tamén unha plantilla con moita xuventude, está levando a Liga con moitísima máis regularidade ca nós, posiblemente tamén porque colleron máis confianza».

Para el entrenador del Porriño el encuentro de este sábado ante los de Javier Barrios será «un partido moi complicado, como o están sendo todos para nós», si bien destacó que «por anticipado non se pode dar nin por gañado nin por perdido ningún encontro». Modesto entiende que si sus pupilos son capaces de mantener un marcador igualado con el Buda, la victoria estará en el aire.

Objetivo prioritario

Aunque los puntos son fundamentales, Modesto Augusto, que espera contar con toda la plantilla para el sábado, considera que lo fundamental para su equipo es «coller seguridade e o noso ritmo de xogo, porque esa confianza é fundamental para poder saír de onde nos atopamos e pensar noutros obxectivos». El preparador del Porriño destacó que «temos un equipo con posibilidades, pero require concentración de todos e durante todo o partido», una consigna que comparte con Barrios, que reitera la obligación de que su plantilla esté plenamente concentrada. Para el entrenador del Porriño esta Liga está siendo más igualada que nunca, y no tiene un líder que despunte.