La coordinadora de trabajadores de normalización lingüística aplaude la ordenanza sobre el gallego

La Voz

A CORUÑA

12 ene 2008 . Actualizado a las 02:00 h.

La Coordinadora de Traballadores de Normalización da Lingua (CTNL) emitió ayer una nota de prensa en la que muestra su «total apoio» al borrador de ordenanza de impulso del gallego que está elaborando el Ayuntamiento coruñés. Considera que ese texto es «coherente, moi útil, xusto e necesario para a cidade, para o seu desenvolvemento e para o proceso de promoción social do uso da lingua galega».

Esta entidad, que agrupa a la mayoría de los trabajadores de normalización lingüística de Galicia, recuerda que hay ordenanzas «con características e obxectivos idénticos en concellos galegos de todas as cores políticas», y cita los de Arteixo, Sada, Ames, Santiago, Porto do Son, As Pontes de García Rodríguez, Pontedeume, Cambre, Oleiros, Val do Dubra, Pontevedra, Moaña, Marín, Vigo o Ferrol.

Unanimidad

También apunta la CTNL que las propuestas que figuran en el borrador de la ordenanza «xa están recollidas noutros acordos aprobados por unanimidade por todos os grupos políticos galegos», como la Lei de Normalización Lingüística de 1983, el Plan Xeral de Normalización da Lingua Galega de 2004 o la resolución sobre la adopción de medidas para la normalización lingüística en la administración local que fue apoyada por BNG, PP y PSdeG-PSOE en el Parlamento galego en mayo del pasado año.

En la nota de prensa, titulada «un impulso moi necesario para A Coruña» y firmada por el presidente de la CTNL, Nel Vidal Barral, se apunta que, «para non retroceder nos consensos xa acadados», sería «coherente e necesario» que «todos os grupos políticos con representación no Concello da Coruña» [PSOE, PP e BNG] apoyasen la ordenanza.

«Os Concellos teñen a responsabilidade e a obriga de promocionar o uso e o prestixio da lingua galego en todos os ámbitos sociais», cree Nel Vidal.